صفحات

اقای منصور اوسانلو چرا اسامی این دوستان را از لیست خود بر نمی دارید؟





Sarvar Kardar

اقای منصور اوسانلو چرا اسامی این دوستان را از لیست خود بر نمی دارید؟

آیا بهنام ابراهیم زاده و محمد جراحی باید وکیل بین‌المللی استخدام کنند تا نامشان از لیست بیانیه همبستگی برای دموکراسی حذف شوند؟

من زندانی سیاسی دههٔ شصت شخصاً مخالف جریان صندوق انتخابات آزاد و دمکراتیک ایران هستم و در این مورد قبلاً طی‌ نوشتاری تحت عنوان سخنی با اقای منصور اسانلو اظهار نظر نموده‌ام. سالهاست که به عنوان فعال در مسائل زندانیان سیاسی در ایران مشکلات و مصائب آنانرا را تنگاتنگ تعقیب مینمایم. اقای اسانلو عزیز اگر کسی‌ با طرح صندوق دمکراتیک مخالف باشد و از بخت بد در زندان هم باشد و رسما اطلاعیه دهد و بگوید من با این صندوق نیستم، و این همبستگی برای دموکراسی را نقض غرض میدانم ، شما به چه حقی‌ اصرار بر حفظ این اسامی در لیست همبستگی‌ دارید؟

اقای اسانلو توضیحات بهنام ابراهیم زاده برای حذف نام خود از لیست شما عیناً درج میشود

"ما در جریان متن کامل این بیانیه نبوده ایم. خصوصا در بخشی از این بیانیه با استناد به قانون اساسی از دولت خواسته شده است که شرایط انتخاباتی دمکراتیکی را فراهم کند. ما آنرا توهمی بیش نمیدانیم و شدیدا مخالف آنیم. انتخابات ها برای من به عنوان کارگری که جوانیم را در زندان گذرانده ام، برای من که همسرم و خانواده ام همراه با من در زیر فشار و آزار دائم قرار داشته اند، جایی ندارد. انتخابات برای ما کارگران که نپرداختن دستمزد به روشی معمول در جامعه تبدیل شده است و سی و چند سال است که زندگی زیر خط فقر فرزندانمان و جانمان را تباه کرده است، معنا و مکانی ندارد. این چیزی است که داریم با اعتراض هر روزه مان در کارخانجات مختلف فریاد میزنیم. این چیزی است که من و امثال من بخاطرش در زندانیم. ما در این انتخابات شرکت نمیکنیم. ما به آنچه بر سر من کارگر و توده محروم مردم آمده است اعتراض دارم."

آیا همین گفته و نامه های آقای جراحی و پیام صوتی ارژنگ داودی که میگویند اصلا خبری نداشته اند، کافی نیست که اسامی آنها را از لیستتان بردارید؟

اقای اسانلو و شرکا بر اساس این ادعا ("با این روش به شکلی مسالمت آمیز میتوان تعداد ما ایرانیان مخالف با حکومت ولایت فقیه را، به عنوان یک آلترناتیو اجرایی و قابل شمارش نشان داد." ) میخواهند به دنیا نشان دهند که تعداد مخالفان جمهوری اسلامی تا امروز پنج هزار نفر را پشت سر گذاشته و سال دیگر انشاالله میشود بیست هزار نفر... !!!

چه خوشبخت است جمهوری اسلامی که چنین دشمنان باهوشی‌ دارد. تعداد آرا حسن روحانی که بین بد و بدتر به عنوان شخصیت بد هیجده میلیون رای آورد شاخصی‌ عادلانه هست برای تعداد مخالفین جمهوری اسلامی در بهترین حالت در ۳ سال گذشته. این را اگر سیاستمداری چه داخلی‌ و چه خارجی عنایت ندارد باید به عقل و تدبیر خود شک کند. اقای اسانلو و شرکای گرامی‌ لطفا نام بهنام ابراهیمزاده و محمد جراحی را از لیست خود حذف کنید و سپس برای نجات این صندوق که جمهوری اسلامی در آیندهٔ‌ نزدیک به عنوان آدرس تعداد مخالفان خود از آن‌ بهره خواهد برد تلاش کنید حداقل نصف آرأ روحانی را از این صندوق جادو بیرون بیاورید .

با احترام سرور کاردار
۱۵ فوریه ۲۰۱۶
Sarvar Kardar

برای ارتباط با ما در فيسبوک به ما بپيونديد:
Zendani Siasi