شاهزاده رضا پهلوی : من هم به کمپین #نه_به_جمهوری_اسلامی که از سوی فعالان و مبارزان مدنی در ایران شکل گرفته پیوسته‌‌ام و از آن حمایت می‌کنم.

 

شاهزاده رضا پهلوی : من هم به کمپین #نه_به_جمهوری_اسلامی که از سوی فعالان و مبارزان مدنی در ایران شکل گرفته پیوسته‌‌ام و از آن حمایت می‌کنم.

با همبستگی پیرامون این کمپین فراحزبی و فراجناحی، می‌توانیم آن را به جنبشی ملی و فراگیر تبدیل کنیم.

I too have joined and support the #No2IR campaign started by activists inside Iran. 

Solidarity in support of this campaign which transcends any political party or affiliation, we can transform it into an inclusive national movement.

(1) توییتر \ Reza Pahlavi در توییتر: "من هم به کمپین #نه_به_جمهوری_اسلامی که از سوی فعالان و مبارزان مدنی در ایران شکل گرفته پیوسته‌‌ام و از آن حمایت می‌کنم. با همبستگی پیرامون این کمپین فراحزبی و فراجناحی، می‌توانیم آن را به جنبشی ملی و فراگیر تبدیل کنیم. https://t.co/fAQbTcD25Z"

(9) Facebook

Reza Pahlavi - Official IG on Instagram: “من هم به کمپین #نه_به_جمهوری_اسلامی که از سوی فعالان و مبارزان مدنی در ایران شکل گرفته پیوسته‌‌ام و از آن حمایت می‌کنم. با همبستگی پیرامون…”

Amir Mehdipour - YouTube

#نه_به_جمهوری_اسلامی #لعنت_بر_خمینی #مرگ_بر_خامنه‌ای #مرگ_بر_کلیت_و_تمامیت_جمهوری_اسلامی #فرقه_تبهکار #ضحاک_زمانه #بر_اندازم #ایران_متحد #ایران_را_پس_میگیریم #جاوید_ایران #جاوید_شاه تیریست درقلب دشمنان #ایران و #ایرانی #رضا_شاه_روحت_شاد #شاهزاده_رضا_پهلوی #پیمان_نوین 

#RezaPahlaviIsOurShah

#Trump

#RussiaBloodsuckingDevil

#china_go_away_from_iran

#china_geh_weg_von_iran

#StopExecutionsinIran

#رای_من_براندازی_است
#وعده_ما_هر_لحظه_هر_مکان_تا_سرنگونی

#IranProtests #FreeIran


وبسایت / صفحات / کانال‌های رسمی: #شاهزاده_رضا_پهلوی

وبسایت:  www.RezaPahlavi.ORG
عکس های خانوادگی:  http://instagram.com/rpfamilyphotos
اینستاگرام هنری و عکاسی رضا پهلوی: http://instagram.com/rpportfolio

جهت همراهی با ما در فیسبوک بر روی لینک های زیر کلیک نمایید :








Telegram: Contact @rasuyab