وخامت حال پيروز منصوری در زندان رجايى شهر





روز، جمعه ٨ خرداد١٣٩٤، وضعیت زندانی پیروز منصوری، اورژانسی گزارش شده و پس از انتقال به بهداری زندان رجایی شهر کرج، با عدم درمان از سوی کادر پزشکی مواجه شده است.

به گزارش كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى ، پس از نصب دستگاههای پارازیت در محوطه هواخوری سالن ۱۲ زندانیان سیاسی، زندانیان دچار ناراحتی های مزمن از قبیل تنگی نفس، حالت رخوت و بی حالی، سرگیجه و سردرد شدید شدن و اعتراضات زندانیان سیاسی و خانواده های آنها، راه به جایی نبرده است و مسئولین سازمان زندان ها میگویند که سازمان اطلاعات این دستگاه ها را نصب کرده و به ما مربوط نمی باشد.

گفتنى است، در روزهاى گذشته، به علت تشدید فعالیت دستگاههای پارازیت انداز، شاهرخ زمانی، خالد حردانی، محمد سیف زاده، ماشاالله حائری و شماری دیگر از زندانیان، دچار حالت های اورژانسی شدند و فواد مقدم نیز به بیمارستان منتقل شد است.
لازم به ذكر است، افزایش دستگاه های پارازیت انداز در زندان رجایی شهر کرج و تشدید امواج، موجب بروز سردرد و سرگیجه زندانیان و اعتراض آنان شده است، همچنین در سال های اخیر اعتراضات زیادی به ارسال امواج پارازیت از سوی دولت ایران برای اختلال در شبکه های ماهواره ای انجام شده و تحقیقات و اظهار نظرهای تخصصی بسیاری در ارتباط با این پدیده و افزایش سرطان در ایران انجام شده است و مقامات رسمی ایران نیز بارها به این مسئله اعتراف کرده‌اند.